Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

   

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

SPOSOBY DOSTAWY

SPOSOBY DOSTAWY

Zamówione produkty w naszym sklepie internetowym wysyłamy na wskazany adres wyłącznie na terytorium Polski. Pamiętaj, nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki z Twojej przyczyny (przykładowo błędny adres).

Usługa ta realizowana jest firmą kurierską. To gwarantuje możliwość bezpiecznej dostawy towaru. Istnieje również szansa na odbiór zamówienia osobiście w naszej hurtowni, która znajduje się pod poniższym adresem (wskazówki dojazdu znaleźć można w zakładce KONTAKT):

"JUSTYNA AG"
Krzywaczka 924

32-442 Krzywaczka

Koszty przesyłki zakupionych towarów ponosi Nabywca, czyli Ty.

Do każdego towaru dołączamy dowód zakupu (paragon fiskalny bądź też fakturę VAT).

Przewidywany czas na dostawę przesyłki kurierskiej wynosi zwykle dwa dni robocze, lecz trzeba być przygotowanym na wszystko i wziąć pod uwagę różne przeciwności losu. Wówczas czas oczekiwania może wydłużyć się. Jest to czas naliczany od nadania przesyłki. Nadajemy je codziennie, więc zamówienie zrealizowane wysyłamy następnego dnia roboczego (dotyczy to tylko przesyłek za pobraniem) lub dopiero po zaksięgowaniu wpłaty należności za towar (w przypadku wybrania przedpłaty). W przypadku zamówień na artykuły niedostępne w naszym magazynie, najpierw kompletujemy towar i czekamy na dostawę, później dopiero zajmujemy się realizacją zamówienia. W takim wypadku czas oczekiwania przedłuża się. Proszę być spokojnym, zostaniesz o tym wszystkim powiadomiony!


 Co zrobić by dostawa była bezpieczna?

Przede wszystkim musimy nadmienić, że dokładamy wszelkich starań by zamówiony produkt był zapakowany dokładnie i szczelnie. Pragniemy również przygotować paczkę na niedogodności, napotkane w procesie dostarczania, które już nie są od nas zależne.

Odbierając towar jesteś zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu i czy jest zgodna z zamówieniem.

Jeśli coś naruszyło oryginalną postać opakowania zewnętrznego, jest niekompletne bądź uszkodzone, z winy przewoźnika, należy wypełnić druk reklamacyjny (protokół szkody - posiada go kurier) koniecznie w obecności kuriera. Protokół powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzenia lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli zaś przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, Nabywca może w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji należy napisać do nas na adres: [email protected] Reklamacje uszkodzonego produktu muszą być zgłaszane kurierowi w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z kopią dowodu zakupu. Wymiana towaru na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji. Chcemy zapewnić Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie.

Naszym celem jest zadowolenie Klienta nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia!

NEWSLETTER

Zapisz się na nasz newsletter! Informujemy Was o ciekawych ofertach, nowościach i promocjach. Zapraszamy też na wydarzenia, w których nasza firma bierze udział.

Witryna stworzona na platformie